SZÁLLÍTÁSSAL ÉS RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK
1. Megrendelések feldolgozása
A megrendeléseket az Eladó (továbbiakban Polimondo Kft.) automatikusan fogadja, annak leadására, a Vevőnek bármikor lehetősége van, azok feldolgozása azonban munkanapokon 7.00-16.00 óra között történik. Az Eladó a megrendelés feldolgozása során telefonon meggyőződhet a vevő személyéről, ezáltal igyekszik kizárni a fiktív megrendeléseket.
Amennyiben a vevő az általa megadott telefonszámon nem elérhető (vagyis az adott számon ismeretlen vagy a megadott számon előfizető nem kapcsolható), megrendelése automatikusan törlésre kerül.
A Vevő által leadott megrendelést a Vevőszolgálat azonnal /legkésőbb a megrendelés leadását követő 3 munkanapon, elektronikus vagy telefonos úton visszaigazolja. Amennyiben a visszaigazolás Igénybe vevőhöz a megrendelés elküldését követő 72 órán belül nem érkezik meg a vevő mentesül a szerződéses kötelezettség alól.
Teljesítés
Cégünk szolgáltatása Magyarország területére vonatkozik.
A termékek átvétele házhoz szállítás, postapontra szállítás útján vagy az Eladó telephelyén történt átvétellel lehetséges. Az Eladó a Vevő által leadott és visszaigazolt megrendelés alapján a terméket/termékeket a visszaigazolástól számított legkésőbb 7 munkanapon belül szállítja. vagy adja át Abban az esetben, amennyiben az Eladónál a Vevő által kiválasztott termék, pillanatnyilag nem áll rendelkezésre, az eladó erről 4 munkanapon belül tájékoztatni köteles a Vevőt, hogy ez esetben a szállítási vagy átdási határidő meghosszabbodik. Amennyiben ez a Vevő részére nem felel meg, vásárlásától való elállási szándékát a info@decoflora.hu e-mail címen vagy személyesen, telefonon közölheti.
A Webáruházból megrendelhető termékek árai változtatásának jogát az Eladó fenntartja azzal, hogy a módosítás a Webáruházban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Amennyiben az Eladó minden gondossága ellenére mégis hibás ár kerül a Webáruházban felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő \"0\" Ft-os vagy \"1\" Ft-os árra, akkor az Eladó nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem erről tájékoztatni köteles a Vevőt e-mail vagy telefon útján. Eladó ekkor felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vevő elállhat vagy nem vásárlási szándékától.
MEGRENDELÉS PONTOS MENETE
Az DecoFlora.hu webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel, jelen ÁSZF-ben meghatározott módon, magyar nyelven lehetséges.
A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a „Megrendelés” ikonra kattintás megerősítésével jön létre.
A Felek között ily módon magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, az Eladó azt iktatja, és azt a hatályos jogszabályi előírások által előírt időtartamig őrzi.
A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról, illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni. Ha a vásárlás előtt a Vevőnek az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, Vevőszolgálat készséggel áll rendelkezésére. Az Eladó az általa forgalmazott termék használati utasítását az áruhoz mellékeli, – ahol ezt a jogszabályok előírják –. Ha Igénybe vevő véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal - az árut használatba vétele előtt – jelezni köteles a Vevőszolgálatnál, amely alapján az pótlásra kerül. Amennyiben a Webáruházban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban Igénybe vevőnek a portálon közölteknél több információra van szüksége, a Vevőszolgálat mindenről tájékoztatja.
1. A megvásárolni kívánt, egyedileg meghatározott árut helyezze a kosárba.
2. Amennyiben szeretne további terméket vásárolni, válassza a „vásárlás folytatása” pontot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt terméket.
3. A megrendelés nem mindig regisztrációhoz kötött.
4. Átvételi mód kiválasztása. Házhoz szállítás. Postapontra szállítás és átvétel. Eladó telephelyén történő átvétel.
5. Az adatok megadását követően, a megrendelt termék dobozában kattintson a „megrendelés” gombra, kattintás előtt ellenőrizze bevitt adatainak helyességét.
Egyéb rendelkezések:
A Vevő mindenben segítséget kaphat a +36 30 2201500 telefonszámon szóban az általános szerződési feltételeknek megfelelően rögzített módon.
A házhoz szállítás költségét a kosárban kalkulált ár jól láthatóan (külön a száll. költség) általános forgalmi adóval együtt tartalmazza.
A megrendelt termék fizetési módja házhoz szállítás esetén utánvéttel az MPL futárszolgálati kiszállítással egy időben történik. Minden egyéb mód ( előre utalás, készpénz) csak személyes, telefonos vagy írásbeli megbeszélés alapján történik.
A feladott csomag kézbesítése legkésőbb a feladás napjától számított néhány munkanapon belül megtörténik. A szállítási díj tartalmazza a csomag kézbesítésének kétszeri megkísérlését valamint értékbiztosítást a megrendelt termék teljes összegére. Kétszeri sikertelen kézbesítési kísérlet után a csomag a helyi posta hivatalban vehető át 5 munkanapig. Ezután az Eladóhoz visszakerül, ebben esetben a vásárlás meghiúsultnak tekintendő, és az Eladó érvényesítheti, a Vásárló felé a kötbért és a szállítási költségre vonatkozó kártérítést.
A házhozszállítás esetén a Vevő köteles meggyőződni a csomagolás sértetlenségéről. A csomagolás olyan mértékű sérülése esetén, amely a termék károsodására utalhat, a Vevő köteles jegyzőkönyvet felvetetni és a csomagot a kézbesítő előtt felbontani. Jegyzőkönyv hiányában az Eladónak nem áll módjában az esetlegesen sérült terméket cserélni.
SIKERTELEN ÁTADÁS
Abban az esetben, amennyiben a Vevő a megrendelt egyedi terméket - elállási jog hiányában - házhoz szállítás esetén a feladástól számított 5 napon belül nem veszi át, illetve az átvételt megtagadja, úgy a Vevő köteles a termék 25%-át, de legalább 3.000,- Ft meghiúsulási kötbért megfizetni az ELADÓ részére a szállítási költségek egyidejű megtérítése mellett.
Egyebekben a Vevő az átvétellel kapcsolatban felmerülő akadályról az Eladót haladéktalanul értesíteni köteles.
ELÁLLÁSI JOGRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÁS
1. A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében főszabály szerint a Vevő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától.
17/1999. (II. 5.) Korm. Rendelet:
Az Igénybe vevő a szerződéstől 14 azaz tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. A Vevő az elállási jogát gyakorolhatja:
- A termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától.
- Írásban vagy telefonon történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Vevő nyilatkozatát 24 órán belül elküldi vagy közli.
- Az Eladónak a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül vissza kell téríteni.
Elállással kapcsolatos költségviselés:
A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vevőt ezen felül egyéb költség nem terheli.
- Az Eladó követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
A felek eltérő megállapodása hiányában a vevő nem gyakorolhatja a törvényi előírás szerinti elállási jogot az alábbi esetek alkalmával:
- Olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ.
- Olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó.
2. Elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben a Vevő élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban vagy telefonon a termék átvételét követő 14 napon belül!.
E-mail-en írásban történő jelzés alkalmával az Eladó az e-mail dátumának időpontját veszi figyelembe, fax esetében annak a küldési időpontját. A Vevő a megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével köteles visszajuttatni 14 napon belül az Eladó részére. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költség (visszaszállítás díja) a Vevőt terhelik. A Vevőt nem terheli semmilyen más költség, a termék visszaszállításának díján kívül!
- A nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vevőt terheli!
- Szakadt, sérült csomagolású terméket nem veszünk vissza! A csomagolás bontásából adódó terméksérülés a Vevőt terheli !
A csomag az Eladóhoz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
A termék visszaérkezését követő harminc napon belül az Eladó a Vevő által megadott bankszámla számra – ennek hiányában az általa megadott postacímre - visszatéríti.
3. Az Eladó kifejezetten felhívja a vevő figyelmét arra, hogy az általa egyedileg meghatározott méretben megrendelt termék esetében nem illeti meg a jogszabályban előírt, indokolás nélküli elállás joga.
Nem vonatkozik ez az ún. „akciós” termékek vásárlására, amely esetben, természetesen, az elállási jog a fenti módon gyakorolható.